måndag 10 januari 2011

Rekryteringsutbildning med personbedömning

En felrekrytering av en nyckelmedarbetare kan bli dyrbar - hur garanterar jag att det inte drabbar vår verksamhet? Hur kan jag veta vad som motiverar den nya medarbetaren och vad ska jag tänka på för att coacha henne/honom på bästa sätt? Hur vet jag hur den sökande beter sig under press och hur kan jag uppmärksamma styrkor och svagheter genom intervjun? Vi står inför stora förändringar, vilken attityd och hanteringsförmåga har den sökande till krävande utmaningar? Hur gör jag för att undvika vanliga fallgropar när det gäller personbedömning?

Välkommen till utbildning i Rekrytering med personbedömning och intervjumetodik!
25/1, 09.00 - 16.00
Sveavägen 32, i Komms lokaler
4.400;- exkl moms (för medlemmar i Komm)
Dokumentation, lättlunch o kaffe.

Anmäl Dig till:
020 - 543 000 eller
info@speakingpartners.se

VÄLKOMMEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar